بهترین مشاغل در عمان

همانطور که می دانید یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به یک کشور اخذ ویزای کاری می باشد . در این مسیر دانستن مشاغل مورد نیاز کشور مقصد می تواند کمک شایانی برای تسهیل انتخاب کشور مناسب با شرایط شما باشد . برای مهاجرت به کشور عمان نیز داشتن ویزای کاری از بهترین روش ها برای مهاجرت می باشد . در این مقاله قصد داریم تا با معرفی مشاغلی که در عمان بازار کاری خوب و پرتقاضایی دارند و نیاز به نیروی کار دارند شما را در جهت انتخاب عمان به عنوان کشور مقصد مهاجرت خود یاری نماییم .اگر می خواهید از طریق ویزای کاری برای مهاجرت اقدام نمایید بهتر است تا پیش از آن بازار کاری و میزان درآمد کارهای مختلف را در نظر داشته و آن را بررسی نمایید .

بهترین مشاغل در عمان

بهترین مشاغل در عمان

بهترین مشاغل در عمان

در هر کشور مشاغلی وجود دارد که از لحاظ درآمدی و بازار کار به نسبت مشاغل دیگر بالاتر می باشند . در کشور عمان نیز چنین مشاغلی وجود دارند که در ادامه می خواهیم به معرفی تعدادی از آن ها بپردازیم . مشاغلی مانند متخصصان نفت و گاز ،مدیران مالی و بانکی ، کارشناسان فناوری اطلاعات ، مهندسیساخت و ساز ،مشاغل حقوقی ،مدیران بازاریابی و فروش  و رشته ی پزشکی و پیراپزشکی از جمله پردرآمدترین مشاغل در کشور عمان محسوب می شوند . شناخت هر یک از  مشاغل و مقایسه ی شرایط و درآمد آن در کشور مقصد از جمله مهم ترین مراحل مهاجرب به حساب می آید که توجه به آن می تواند مسیر هموار تری را در برابر شما برای مهاجرت قرار دهد .

فرصت های شغلی پزشکی

موسسه ی بین المللی هدف فردا بصورت تخصصی در حوزه ی مهاجرت کادر درمان به عمان فعالیت دارد . با توجه به این موضوع قصد داریم بصورت اختصاصی اطلاعاتی را در خصوص مهاجرت کادر محترم درمان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . پرستار ، ماما ، تکنسین بیهوشی ، دندانپزشک و چراح عمومی از جمله پر تقاضاترین رشته ها در کشور عمان برای جذب نیروی کار می باشد .برای بدست آوردن شغل مناسب در رشته ی خود برای رشته های پزشکی لازم است تا در آزمون پرومتریک نمره قبولی را بدست آورده و در ادامه مصاحبه ی وایوا که مربوط به وزارت بهداشت عمان می باشد را با موفقیت پشت سر بگذارید . در مقاله های دیگر به تفضیل در خصوص آزمون پرومتریک توضیح ارائه خواهد شد .

فرصت های شغلی پزشکی

فرصت های شغلی پزشکی

 

 پیدا کردن شغل در کشور عمان

برای پیدا کردن شغل در کشور عمان راه های گوناگونی وجود دارد . جستجوی آنلاین در وب سایت های کاریابی و یا شرکت در نمایشگاه های کاریابی از جمله ابتدایی ترین قدم ها بدست آوردن یک شغل در کشور مقصد می باشد . دریافت فرصت های شغلی از سازمان های کاریابی در عمان نیز از جله راه های موثر در یافتن شغل مورد نظر شما می باشد . باید بدانید که افراد مهاجر برای کار در عمان باید دارای ویزای کاری باشند .در ابتدا باید از یک کارفرما در کشور عمان پیشنهاد کاری دریافت کرده و پس از صادر شدن گواهی اشتغال یا همان جاب آفر می توانید برای داشتن ویزای کاری اقدام نمایید .

 پیدا کردن شغل در کشور عمان

پیدا کردن شغل در کشور عمان

 

فرآیند پیدا کردن شغل در عمان

جستجوی شغل در عمان را می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی مانند جستجوی آنلاین در وب‌سایت‌های کاریابی، شرکت در نمایشگاه‌های کاریابی و مراجعه مستقیم به شرکت‌ها انجام دهید. همچنین می‌توانید با سازمان‌های کاریابی در عمان همکاری کنید تا شما را با فرصت‌های شغلی مناسب متصل کنند.

مهاجران برای کار در عمان باید ویزای کار داشته باشند. برای دریافت ویزای کار عمان، باید از یک کارفرمای عمانی پیشنهاد کاری داشته باشید. کارفرمای عمانی باید برای شما گواهی اشتغال (Job Offer) صادر کند. با داشتن گواهی اشتغال، می‌توانید برای ویزای کار عمان اقدام کنید .

 

پکیج آزمون پرومتریک

متوسط حقوق در کشور عمان

فرصت های شغلی برای کادر درمان در عمان بسیار زیاد می باشد زیرا این کشور در حال توسعه به نیروهای متخصص بسیاری نیازمند می باشد .مسلما حقوق و مزایای مشاغل برای افرادی که قصد مهاجرت دارند در کشور مقصد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد . میزان حقوق دریافتی به میزان تجربه و تخصص هر فرد بستگی دارد . کمترین میزان حقوق دریافتی در کشور عمان 399 ریال عمان و بیشترین حقوق 2000 ریال عمان می باشد . با توجه به اینکه ارز عمان از جمله با ارزش ترین واحد های پولی به شمار می رود می توان نتیجه گرفت متوسط حقوق برای افراد در عمان بالا می باشد .

متوسط حقوق در کشور عمان

متوسط حقوق در کشور عمان

جمع بندی

همواره دانستن مقدار درآمد در مشاغل مختلف برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور خاصی را دارند موضوعی مهم تلقی می شود . کارشناسان مجرب موسسه بین الملی هدف فردا با داشتن تجربه ی سال ها فعالیت در زمینه ی مهاجرت کادر درمان به عمان آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره ی تلفتنی و حضوری به شما عزیزان می باشند . امید است تا با اطلاعات مفید و سودمندی که از این مقاله کسب کرده اید با آگاهی و دید باز تری نسبت به مهاجرت برای کشور عمان اقدام نمایید .

مشاوره مهاجرت