ثبت شرکت در سوئد

همانطور که می دانید کشور سوئد یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان محسوب می شود . برای مهاجرت و اخذ اقامت در سوئد روش های متنوعی وجود دارد که هر یک از افراد می توانند با روش مناسب با شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند . در این میان ثبت رکت در سوئد یکی از محبوب ترین روش ها می باشد . افراد می توانند با استفاده از روش ثبت شرکت از مزایای آن نیز بهره مند شوند . ما کارشناسان موسسه بین المللی هدف فردا  در این مقاله سعی داریم تا با جمع آوری اطلاعاتی در این زمینه شما متقاضی گرامی را بطور کامل با این مسیر آشنا سازیم . با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

ثبت شرکت در سوئد

شرایط ثبت شرکت در سوئد

اولین شرط برای ثبت شرکت در کشور سوئد این است که فرد متقاضی برنامه کاری خود را با تمام جزئیات مربوطه به اداره مهاجرت سوئد ارائه نماید . شرط دیگر برای ثبت شرکت ثابت نمودن تمکن مالی به کشور سوئد می باشد . فرد متقاضی باید بتواند نشان دهد توانایی مالی جهت ثبت شرکت و البته هزینه ای معادل دو سال زندگی در سوئد را دارا می باشد . مبلغ تمکن مالی برای خود فرد متقاضی 200/000 کرون ، همسرش 100/000 کرون و برای هر فرزند زیر سن 18 سال 50/000 کرون می باشد . فرد سرمایه گذار باید صاحب حداقل 50 درصد از کل شرکت باشد و در رزومه ی خود سابقه ی مدیریت شرکت را دارا باشد .

لازم به ذکر است شرکت ثبت شده باید طی دو سال به سوددهی  برسد و شخص بتواند پس از دو سال حمایت مالی خانواده اش را ادامه بدهد .

فرد متقاضی برای ثبت شرکت لازم است تا دارای پاسپورت معتبر و با اعتبار معین باشد و به یکی از زبان های سوئدی و یا انگلیسی مسلط باشد .( ارائه ی مدرک زبان اجباری نمی باشد . )

شرایط ثبت شرکت در سوئد

شرایط ثبت شرکت در سوئد

مراحل ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در کشور سوئد می تواند به دو صورت حضوری و آنلاین صورت گیرد . نخستین اقدام برای ثبت شرکت انتخاب یک نام ، متناسب با کسب و کار مورد نظر می باشد . مرحله ی بعد افتتاح حساب بانکی و واریز سرمایه مورد نظر به آن می باشد . در قدم بعدی پیش نویس اساس نامه شرکت باید تهیه شود . در این پیش نویس اطلاعاتی ماند نام ، تعداد و میزان سهام هر یک از سهام داران ثبت خواهد شد . پس از صدور گواهی ثبت شرکت دفاتر روزنامه ها بیانیه ی راه اندازی شرکت نو پا را چاپ خواهند نمود . پس از بررسی مدارک و برنامه ی کاری که متقاضی محترم ارائه داده است دولت آن را تایید و اجازه ی سرمایه گذاری را برای فرد متقاضی صادر می نماید . در صورت دریافت این اجازه فرد متقاضی می تواندشرکت را ثبت نموده و به سود مورد نظر دست یابد .

پکیج آزمون پرومتریک

اخذ اقامت سوئد از طریق ثبت شرکت

افراد متقاضی برای ثبت شرکت در کشور سوئد علاوه بر کسب سود بیشتر و نفع اقتصادی ، می توانند اقامت موقت کشور سوئد را نیز دریافت نمایند . اقامت از طریق ثبت  شرکت در سوئد دو ساله می باشد . در طی این مدت فرد متقاضی باید شرکت را تاسیس و شروع به فعالیت نماید . در این دو سال همسر و فرزندان متقاضی نیز می توانند همراه او در کشور سوئد حضور داشته باشند با ذکر این نکته که همسر اجازه کار در سوئد نخواهد داشت . پس از طی این مدت فرد متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم را داشته باشد . برای اخذ اقامت دائم لازم است تا فرد حداقل 6 ماه در کشور سوئد ساکن بوده باشد . درطی مدت دو سال اقامت موقت فرد نباید مرتکب جرم و جنایتی شود و مالیات های خود را بطور مرتب پرداخت نماید . بعد از طی 5 سال اقامت دائم نیز فرد می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید .

اخذ اقامت سوئد از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت سوئد از طریق ثبت شرکت

جمع بندی

از جمله روش ها برای مهاجرت به سوئد، ثبت شرکت در این کشور می باشد . به شما توصیه می کنیم تا در این مسیر حتما از افراد با تجربه کسب مشورت و راهنمایی نمایید . مشاوران موسسه بین المللی هدف فردا با  تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی ثبت شرکت در کشور سوئد آماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی و مشاوره به شما متقاضی گرامی می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ی 28425868-021 تماس حاصل فرمایید . امیدواریم تا با دریافت این مشاوره ها بهترین تصمیم را در خصوص مسیر مهاجرت خود به کشور سوئد اتخاذ نمایید .

مشاوره مهاجرت