دانستنی های کشور سوئد

پیش از اقدام برای مهاجرت به هر کشوری نیاز است تا پیش نیازهای ذهنی و اطلاعاتی درباره ی کشور مقصد داشته باشیم . این اطلاعات می تواند در مورد تاریخ ، فرهنگ و قوانین آن کشور باشد . کارشناسان موسسه بین المللی هدف فردا در این مقاله قصد دارند تا با معرفی و بررسی اطلاعات کلی راجع به کشور سوئد شما را بیشتر با این کشور آشنا سازند تا با آگاهی بیشتر و دید بازتر نسبت به مهاجرت خود به این کشور ، تصمیم مناسب را اتخاذ نمایید . با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .

فرهنگ سوئد

از خصوصیات بارز در فرهنگ کشور سوئد می توان به برابری انسان ها و رعایت اعتدال در انجام امور اشاره نمود . در محیط های عمومی آرام و صبور رفتار می کنند و کمتر پیش می آید تا خشم و عصبانیت خود را در معرض دید دیگران بروز دهند . رعایت اعتدال نیز بدین گونه می باشد که افراد به کار زیاد  و یا برعکس به تفریح زیاد نمی پردازند و حد وسط را نگه می دارند .

 

پکیج آزمون پرومتریک

غذاهای سوئد

از غذاهای رایج و بسیار معروف کشور سوئد می توان به کوفته یا meatball که به همراه سیب زمینی و لینگن بری lingonberry سرو می شود اشاره نمود . از دیگر خوراکی های محبوبی که در کریسمس ، جشن عید پاک و دیگر جشن های کشور سوئد مورد استفاده قرار می گیرد ، ترشی شاه ماهی (pickled herring ) می باشد . گوشت های شکاری مانند گوشت گوزن و استفاده از انواع توت ها از جمله پر کاربردترین مواد غذایی در کشور سوئد محسوب می شوند .

زبان کشور سوئد

سوئدی زبان رسمی کشور سوئد می باشد . زبان های فنلاندی و سامی دو زبان رسمی دیگر کشور سوئد می باشند که با اقلیت کمی در سوئد با آن صحبت می نمایند . از آنجایی که تدریس زبان انگلیسی در مدارس کشور سوئد اجباری می باشد ، بنابراین تقریبا تمامی افراد به زبان انگلیسی مسلط می باشند . رواج زبان انگلیسی در سوئد به حدی است که شرکت ها زبان انگلیسی را به عنوان زبان اداری در نظر گرفته و به همین دلیل بسیاری از شرکت های بین المللی را برای معامله و شراکت با این شرکت ها ترغیب نموده است .

 

سخن پایانی

هر کشور دارای فرهنگ ، آداب و قوانین خاص خود می باشد . شناخت و آشنایی با این مسائل پیش از اقدام برای مهاجرت به کشور مقصد ، لازم و ضروری می باشد . مشاوران با تجربه ی موسسه بین المللی هدف فردا ، آماده ی ارائه ی هرگونه اطلاعات درباره ی چگونگی زندگی و مهاجرت به کشور سوئد ،می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 28425868-021 تماس حاصل فرمایید .

مشاوره مهاجرت