ثبت شرکت در عمان

کشور عمان را که می توان امن ترین کشور خاورمیانه نامگذاری نمود ، به علت اقتصاد پویا و در حال رشد خود هر ساله پذیرای تعداد زیادی که مهاجرین از کشورهای مختلف می باشد . برای مهاجرت به عمان روش های زیادی برای اخذ اقامت این کشور وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین روش ها ثبت شرکت در این کشور می باشد . ما کارشناسان موسسه بین المللی هدف فردا در این مقاله قصد داریم تا با جمع آوری اطلاعات مفیدی در این زمینه شما متقاضی گرامی را  به طور  کامل با این مسیر آشنا نماییم . تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

ثبت شرکت در عمان

ثبت شرکت در عمان

مراحل ثبت شرکت در عمان

در این بخش قصد داریم تا به بیان مراحل ثبت شرکت در کشور عمان بپردازیم :

  • تهیه و تکمیل مدارک : سابقه ی شرکا و سهامداران ، تصاویر پاسپورت ، تکمیل اظهارنامه و گواهی تاسیس از جمله مدارکی می باشد که در ابتدا باید به جمع آوری آن ها بپردازید .
  • ثبت برند : برای این مرحله نیاز است تا به دفاتر ثبت شرکت مراجعه کرده و اطلاعات خواسته شده مانند اطلاعات سهامداران ، چگونگی فعالیت شرکت و نام انتخابی را ارائه دهید .
  • انجام پرداختی ها : در این مرحله نیاز است تا هزینه های مربوط به ثبت شرکت را بپردازید .
  • تایید اسناد : بعد از آن که هزینه های مورد نیاز را پرداخت نمودید مقامات مربوطه مدارک شما را مورد تحقیق و  بررسی قرار داده و تایید می شوند .
  • صدور گواهی : در این مرحله گواهی ثبت شرکت که شامل اطلاعات سهامداران و نوع فعالیت شرکت است صادر می گردد .
  • تایید مالیات : نیاز است تا در این مرحله شرکت خود را به مالیات معرفی نموده وهزینه های مربوطه را پرداخت نمایید .
  • اخذ شماره مالکیت : در مرحله نهایی می توانید شماره مالکیت شرکت خود را از دفتر ثبت شرکت دریافت نمایید .

پکیج آزمون پرومتریک

اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت در کشور عمان از طریق راه های متنوعی امکان پذیر است که یکی از آن ها ثبت شرکت در این کشور می باشد . هر یک از سهامداران شرکت ثبت شده می توانند برای همسر و همچنین فرزندارن زیر 21 سال خود درخواست اقامت نمایند . لازم به ذکر است که هزینه اخذ اقامت در عمان برای همسر معادل با 150 ریال ، برای فرزندان 100 ریال و برای هر یک از والدین 150 ریال و برای هر دو والد 250 ریال می باشد .

اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت

جمع بندی

از جمله روش ها برای مهاجرت به عمان ، ثبت شرکت در این کشور می باشد . به شما توصیه می کنیم تا در این راه حتما از افراد با تجربه کسب مشورت و راهنمایی نمایید . مشاوران موسسه بین المللی هدف فردا با  تکیه بر سال ها تجربه در زمینه ی ثبت شرکت در کشور عمان آماده ی ارائه ی هرگونه راهنمایی و مشاوره به شما متقاضی گرامی می باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ی 28425868-021 تماس حاصل فرمایید . امید است تا با دریافت این مشاوره ها بهترین تصمیم را در خصوص مهاجرت خود به کشور عمان اتخاذ نمایید .

مشاوره مهاجرت